فرماندار اردبیل:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل، مهم‌ترین مرکز فرهنگی استان خواهد بود

«اعتماد اعجازی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل با طراحی کم‌نظیر و وسعت مکانی و استحکام زیاد، مهم‌ترین مرکز فرهنگی در استان اردبیل خواهد بود و به یقین نقش زیادی در اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در جامعه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ - 23May 2022

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل، مهم‌ترین مرکز فرهنگی استان خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل، امروز (دوشنبه) از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد.

«اعتماد اعجازی» در جریان این بازدید که «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل وی را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: شرایط ویژه اجتماعی و اقتصادی حاکم بر جامعه و کشور، نشان می‌دهد که جامعه برای برون‌رفت از مشکلات، به نشر فرهنگ حماسه سوم خرداد نیاز دارد.

فرماندار اردبیل همچنین پس از بازدید از بخش هنرکده‌های دائمی و موقت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل نیز گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل با طراحی کم‌نظیر و وسعت مکانی و استحکام زیاد، مهم‌ترین مرکز فرهنگی در استان اردبیل خواهد بود و به یقین نقش زیادی در اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در جامعه خواهد داشت.

اعتماد اعجازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با مساعدت استاندار اردبیل، اعتبارات لازم برای تکمیل این مجتمع فاخر فرهنگی فراهم شود و مردم ولایت‌مدار استان بتوانند از تمامی امکانات این مرکز فرهنگی به‌طور کامل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار