فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب:

فتح خرمشهر محصول وحدت ارتش و سپاه و اراده مردم برای دفاع از وطن بود

امیر بیدادی به تشریح حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: فتح خرمشهر محصول وحدت ارتش و سپاه و اراده مردم برای دفاع از وطن بود.
کد خبر: ۵۲۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 23May 2022

فتح خرمشهر محصول وحدت ارتش و سپاه و اراده مردم برای دفاع از وطن بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب امروز با حضور در استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» به تشریح حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: فتح خرمشهر محصول وحدت ارتش و سپاه و اراده مردم برای دفاع از وطن بود.

وی با تبریک راه اندازی استودیوی تخصصی تلویزیون دفاع مقدس در خوزستان افزود: سالروز حماسه ملی سوم خرداد بهترین بهانه است تا خیلی از ناگفته های جنگ را به نسل جوان انتقال دهیم.

امیر بیدادی گفت: اگر لایه های پنهانی جنگ حتی جاهایی که فرماندهان اختلاف نظر و سلیقه داشتند یا جایی که ارتش و سپاه و مردم بی هیچ واسطه ای به هم پیوستند با زبان ساده گفته شود تاثیر به سزایی در بیان خلق حماسه ها خواهد داشت چرا که از دل همین حرف ها باید برای تاریخ این جنگ بی نظیر تولید محتوا کرد.

فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب یادآور شد: یکی از نکاتی که در حماسه آزادسازی خرمشهر کمتر بدان پرداخته شده، وحدت ارتش و سپاه بود در حالی که نهاد مردمی سپاه تازه شکل گرفته بود و حتی رتبه و درجه هم برای لباس این عزیزان طراحی و لحاظ نشده بود اما امیران ارشد ارتش با قانون های نانوشته نظامی، رزمندگان سپاه را «برادر» خطاب می کردند و نقطه نظرات شان را لحاظ کردند و همین وحدت رویه و اتحاد بزرگ بود که منجر به فتح خرمشهر و بسیاری موفقیت های پس از آن شد.

وی افزود: باید با ساخت و تولید برنامه هایی متفاوت همچون همین «عصر ماندگار» و یا ساخت فیلم های جدید، واقعیت سخت، گاه تلخ و حماسی دوران جنگ را به فرزندان جوان کشور انتقال بدهیم.

امیر بیدادی متذکر شد: دنیای استکبار با ایجاد امپراطوری های رسانه ای در حال تاثیرگذاری بر افکار عمومی و به خصوص جوانان ماست و ما نباید از این قافله عقب بمانیم و شک ندارم که هیچ سپر دفاعی مناسبی بهتر از فرهنگ غنی دفاع مقدس برای مقابله با این هجمه ها نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها