فتح خرمشهر؛ فتح خون/ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت سوم خرداد؛

سوم خرداد، نماد وحدت رزمندگان در دفاع از تمامیت ارضی بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه سوم خرداد، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۵۲۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ - 23May 2022

به گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد ماه، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی ملت ایران بود تا آنجا که امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

سوم خرداد روز همدلی ملت قهرمانی است که با اتکا به قدرت لایزال خداوند متعال و با رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب توانستند حماسه‌ای ماندگاردر تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

حماسه سوم خرداد، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.

تبعیت از ولایت فقیه و پیوند امت با ولایت، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح، عزم و اراده انقلابی برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های مختلف، باعث سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی گردید که همه مرهون حماسه همیشه جاری مقاومت، ایثار و فداکاری بر پهنه این کشور است که بربلندای آن نام فاتحان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر می‌درخشد.

حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن حماسه مقاومت، ایثار و مجاهدت فرزندان ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، سپر امنیت آفرین و مصونیت بخشی است که خواهد توانست پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت آرمان‌های بلند خود را تضمین کند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزش‌های انقلاب و اسلام نمودند، درود می‌فرستد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار