مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خبر داد؛

احداث یادمان شهدای جاویدالأثر در گلزار شهدای «وادی رحمت» تبریز

«جلالی» گفت: طبق هماهنگی صورت‌گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، هم‌اکنون در حال احداث یادمان شهدای جاویدالأثر در گلزار شهدای «وادی رحمت» تبریز هستیم.
کد خبر: ۵۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ - 23May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «فرخ جلالی» مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، امروز (دوشنبه) در بازدید از پروژه احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در گلزار شهدای «وادی رحمت» تبریز اظهار داشت: ما شهدا را برکت جامعه خود می‌دانیم و در واقع آرامش و امنیت کنونی کشورمان را مدیون شهدای والامقام هستیم.

وی با بیان اینکه شهدای جاویدالاثر در مکتب شهادت و دفاع از ارزش‌های وطن جایگاه ویژه‌ای دارند، افزود: برای ما وظیفه است که یادمانی در خور شأن آن‌ها و خانواده‌های معظم‌شان در جوار گلزار شهدا احداث کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: طبق هماهنگی صورت‌گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، هم‌اکنون در حال احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در گلزار شهدای «وادی رحمت» تبریز هستیم.

وی افزود: با اجرای این یادمان در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس، در تلاش هستیم برای زائران و همشهریان محترم، فضای فرهنگی و معنوی مناسبی به وجود آوریم.

«جلالی» ضمن عذرخواهی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و زائرین گلزار شهدای «وادی رحمت» بابت مشکلاتی که اجرای پروژه‌های عمرانی به وجود آورده است، گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در تلاش است با تکمیل و انجام چنین پروژه‌هایی، فضای معنوی و فرهنگی خوبی در جهت رشد اندیشه و ارزش‌های مکتب شهادت در بین مردم و به‌ویژه جوانان انقلابی ایجاد کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار