فتح خرمشهر؛ فتح خون/

الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر؛ نسخه پیروزی برابر دشمن

فرماندهی کل انتظامی همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 23May 2022

الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر؛ نسخه پیروزی برابر دشمنبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادی خرمشهر پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «حماسه عظیم و ماندگار فتح خرمشهر در خرداد 1361 جلوه ای از نصرت الهی است که این رخداد باشکوه یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ هشت ساله تحمیلی و ترجمان اراده ملی و تجلی مقاومت و ایستادگی رزمندگان است.

آزادسازی خرمشهر، مکتبی است که همواره به ما یادآوری می کند ولایت مداری اصل اساسی در کسب همه پیروزی هاست؛ فتح خرمشهر سبب تحکیم پایه های انقلاب شد تا آنجا که امروز بر این باوریم تنها راه مصونیت آفرینی برای کشور و موفقیت برابر آرایش جنگی دشمن که اشغال خرمشهرهای جدید انقلاب در بستر جنگ اقتصادی و نبرد اراده ها را دنبال می کند، وحدت، انسجام ملی و تردید به خود راه ندادن در شناخت دقیق برنامه های دشمن است.

حالا پس از چهل سال از فتح خرمشهر، راه همان راه است، با ایمان و اعتقاد مبارزه و مقاومت علیه تحریم های ظالمانه؛ وحدت و انسجام و یکدلی حول محور ولایت و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی فتحی دیگر را در سایر عرصه ها برای تعالی کشور رقم خواهیم زد».

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر، نسخه مقاومت و تسلیم ناپذیری برابر دشمن را ضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر زیاده خواهی های قدرت های سلطه گر قلمداد و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گلگون کفن به ویژه هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، رزمندگان، جانبازان، خانواده های شهدا و همه مردم شریف ایران تبریک می گوید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها