حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در کلاس درس «آشنایی با دفاع مقدس»

امیر «عباسی» در آستانه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، در کلاس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی تبریز حضور یافت.
کد خبر: ۵۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 23May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) در آستانه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، در کلاس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی تبریز حضور یافت.

امیر «عباسی» در این بازدید، با اشاره به اینکه دشمن در برهه کنونی به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخ معاصر ایران است و همگان وظیفه دارند تا با رجوع به منابع صحیح، درباره حقایق آن تحقیق و کسب آگاهی کنند.

وی با تشریح خلاصه‌ای از عملکرد نیروهای مسلح در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، گفت: توکل و اتکا به خداوند متعال، وحدت عمیق بین نیروهای مسلح و هدایت مدبرانه حضرت امام خمینی (ره)، از جمله عوامل موفقیت ایران در این عملیات بزرگ بودند.

در پایان این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی سوالاتی را درباره جنگ تحمیلی برای دانشجویان طرح و به پاسخ‌دهنده برتر هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار