نماینده مجلس مطرح کرد؛

صهیونیست‌ها به‌دنبال به هم ریختن نظم حاکم بر جبهه مقاومت

کریمی قدوسی حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه را با هدف به هم ریختن نظم حاکم بر جبهه مقاومت دانست و گفت: صهیونیست‌ها دنبال تغییر نقشه مقاومت در آزادسازی سرزمین‌های اشغالی هستند، اما جبهه مقاومت از این نوع تجاوزات به نفع بیشتر خود استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۲۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 23May 2022

صهیونیست‌ها دنبال به هم ریختن نظم حاکم بر جبهه مقاومت

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جواد کریمی قدوسی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه و شهادت ۳ افسر سوری در این تجاوز، اظهار داشت: اتفاقی که در چند روز گذشته توسط رژیم صهیونیستی با حمله هواپیما‌های جنگنده به جنوب دمشق افتاد، مسبوق به سابقه است. امروز جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به بالاترین استعداد خود در حوزه مسائل سیاسی، دفاعی و امنیتی رسیده تا به وعده الهی که آزادسازی قبله اول مسلمین است، دسترسی پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: آمادگی جبهه مقاومت حاصل چهل و سه سال مبارزه این جبهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که شکل گرفت. رژیم صهیونیستی با اطلاعاتی که از این حوزه به دست آورده آمادگی جبهه مقاومت را برای خود بسیار خطرناک می‌داند و به این نتیجه رسیده که جبهه مقاومت برای هر روز خود برنامه‌ای دارد که اوج برنامه آن هم فروپاشی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی است.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از نخست وزیر‌های چند دوره قبل اسرائیل در گفتگویی اعلام کرد که هیچ کدام از دولت‌های اسرائیل در طول تاریخ تشکیل دولت بیش از ۸۰ سال عمر نکرده است و الان در آستانه ۸۰ سالگی هستیم لذا خودشان از فروپاشی اسرائیل خبر دادند.

کریمی قدوسی اظهار کرد: این حملات و شبیه آن و حتی حضور رژیم صهیونیستی در کشور‌های پیرامونی ایران مانند امارات، بحرین و آذربایجان برای تغییر نقشه مقاومت در آزادسازی سرزمین‌های اشغالی است.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین خطر برای ملت‌های مسلمان اعم از ایران و دیگر بلاد، طرح‌ها و نقشه‌های نفوذ رژیم صهیونیستی است، گفت: جبهه مقاومت در آمادگی کامل است و سوریه، جریان حزب الله، حماس، حشدالشعبی، انصارالله و مردم این بلاد همه آماده هستند تا گام آخر را بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حملات با هدف به هم ریختن نظم حاکم بر جبهه مقاومت است که در این حوزه هم جبهه مقاومت از این نوع تجاوزات به نفع بیشتر خود استفاده می‌کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها