رئیس ستاد اربعین خبر داد؛

احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق

میراحمدی با بیان اینکه برآورد ما این است که بیش از چهار میلیون زائر به سفر اربعین بروند، گفت: احتمال دارد از سوی طرف عراقی در سفر زمینی به عتبات ویزا لغو شود.
کد خبر: ۵۲۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 23May 2022

احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین در پایان جلسه امروز این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه ستاد اربعین با حضور رؤسای کمیته‌ها و استانداران ایلام، خوزستان و کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: استانداران گزارش‌های خود را اعلام کردند. یکی از موضوعات این جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی در این رابطه بود و با وجود اینکه در دو سال گذشته پروژه عمرانی تعطیل شده بود اما با اقدامات مؤثر در ماه‌های اخیر این عقب ماندگی جبران شد.‌

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: یکی دیگر از موضوعات ما در رابطه با اربعین مواجه شدن با فصل گرما یکی دیگر از مسائلی است که ما با آن مواجه هستیم و نیازمند برنامه‌ریزی حساس و دقیق هستیم تا زائران با مشکل جدی در زمینه گرمازدگی مواجه نشوند تلاش‌های زیادی صورت گرفته ایجاد سایبان ایجاد کارخانه تولید یخ و … است.

وی با اشاره به گزارش سفیر ایران در عراق گفت: آخرین گزارشی که سفیر ما در عراق اعلام کرده اند این است که دولت عراق اعلام کرده برای اربعین ویزا نخواهند داشت. برآورد ما نیز بیش از چهار میلیون زائر در این ایام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد از مرز زمینی به عراق با ویزا امکان پذیر است، گفت: احتمالاً در چند روز آینده حضور زائران از طریق مرز زمینی بدون ویزا را اعلام خواهند کرد البته این هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار