«گذر پل آزادی» و «نمایشگاه مدال‌های نظامی» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد نمایشگاه «گذر پل آزادی» و «نمایشگاه مدال‌های نظامی» و برنامه فرهنگی «داستان یک پیروزی» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۲۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰ - 24May 2022

«گذر پل آزادی» و «نمایشگاه مدال‌های نظامی» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متنوع و متعددی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نمایشگاه مدال و نشان

همزمان با آزادسازی خرمشهر و هفته میراث فرهنگی نمایشگاه «مدال و نشان‌های نظامی ایران و جهان» با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مجموعه «مهر ایران زمین (اکبر قوامی)» و «موزه مجازی ورزش» در محل گالری فکه در این موزه برگزار می‌شود.

پل آزادی

معاونت فرهنگی موزه به مناسبت ایام آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری در جهت پاسداشت این حماسه ملی اقدام به برپایی گذر فرهنگی و هنری بر روی پل آزادی این مجموعه خواهد کرد.

کارگاه‌های فرهنگی و هنری، روایت حماسه و نمایش آثار مربوط به این رویداد پرشکوه و ملی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده بر روی پل آزادی است.

این گذر فرهنگی و هنری از تاریخ سوم تا ششم خرداد از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

داستان یک پیروزی

همچنین ویژه برنامه «داستان یک پیروزی» همراه با اجرای نمایش کمدی روز سوم خردادماه ۱۴۰۱، از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در محل یادمان شهدای گمنام موزه، پردیس سوسنگرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها