مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

رونمایی از ۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج

سرهنگ «آسمند» گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ - 23May 2022

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از رونمایی چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این کتاب‌ها فردا سه‌شنبه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد سپاه فتح رونمایی می‌شوند.

وی افزود: در این آیین از کتاب‌های «جنگ به روایت کاغذهای کاهی»، «تا جایی که رودخانه می‌رود»، «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» و «قهرمان من» رونمایی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «جنگ به روایت کاغذهای کاهی» پژوهشی پیرامون نقش خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس است که به کوشش «فاطمه رشیدی‌جهان‌‌آباد» گردآوری و تدوین شده است.

آسمند بیان کرد: کتاب «تا جایی که رودخانه می‌رود» مجموعه داستان‌های برگزیده دهمین جایزه ادبی یوسف است که توسط مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره‌کل چاپ و منتشر شده است.

وی ابراز کرد: کتاب «قهرمان من» نیز یک عنوان کتاب نقاشی کودک است که توسط «بنت‌الهدی احمدی» گردآوری شده و کتاب «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» نیز یک اثر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار