پیکر شهید تازه تفحص شده «مصطفی نامور» در قم تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «مصطفی نامور» روز جمعه در قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) خاکسپاری می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ - 23May 2022

پیکر شهید تازه تفحص شده «مصطفی نامور» در قم تشییع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، شهید مصطفی نامور از شهدای استان قم در دفاع مقدس، پس از ۳۷ سال مفقودیت با تلاش خادمان تفحص شهدا در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس شناسایی شد.

فرمانده سپاه استان قم و جمعی از مسئولان استان عصر امروز در منزل شهید مصطفی نامور حضور یافته و خبر شهادت وی را به خواهران و برادران شهید اعلام و همچنین در این دیدار از پدر و مادر مرحوم، شهید نامور یاد کردند.

پیکر شهید مصطفی نامور روز سه شنبه سوم خرداد مهمان صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان قم خواهد بود که این صبحگاه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

همچنین، مراسم قرائت دعای توسل در مسجد مقدس جمکران و قرائت دعای ندبه در حرم مطهر بانوی کرامت با حضور پیکر این شهید بزرگوار برگزار می‌شود و کنگره ملی شهدای روحانی نیز میزبان پیکر شهید نامور خواهد بود.

پیکر مطهر این شهید عزیز، بعد از نماز جمعه این هفته در صحن قدس مصلای قدس انجام می‌شود و سپس تا میدان جانبازان بر دوش مردم و بعد از آن به چهار راه شهدا با استفاده از خودرو منتقل می‌شود و در پایان پیکر وی به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) منتقل و تدفین خواهد شد.

شهید مصطفی نامور ۲۴ مردادماه سال ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ در منطقه چنگوله بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها