فتح خرمشهر؛ فتح خون/ دبیر محفل ادبی کتابخانه مرکزی همدان خبر داد؛

برگزاری محفل ادبی «ما مقاوم هستیم» در همدان

«عبهری» با اشاره به اینکه سوم خرداد روز مقاومت و ایثار و روز دزفول نامیده شده است، گفت: به مناسبت این روز، محفل ادبی «ما مقاوم هستیم» با هدف بررسی دو کتاب «خطبه‌های مقاومت» و «یزله» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ - 23May 2022

برگزاری محفل ادبی «ما مقاوم هستیم» در همدان«لیلا عبهری» دبیر محفل ادبی کتابخانه مرکزی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد، محفل ادبی کتابخانه مرکزی همدان با مشارکت کتابخانه «رودبند» دزفول، دو کتاب «خطبه‌های مقاومت» و «یزله» را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه این محفل با عنوان «ما مقاوم هستیم» برگزار می‌شود، افزود: این محفل با محوریت حماسه آفرینی و مقاومت مردم در دفاع مقدس و تاثیر مقاومت مردم در ادبیات و هنر و سینما برگزار خواهد شد.

عبهری گفت: این محفل ادبی با حضور «محسن سیفی‌کار» نویسنده ادبیات پایداری و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی، «امین لطفی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، «محمدحسن درچین» نویسنده کتاب «خطبه‌های مقاومت» و «یزله» و «بهزاد جولایی» مدیر فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: این برنامه به صورت حضوری در سالن جلسات کتابخانه مرکزی همدان و همچنین به صورت مجازی از طریق لینک http://www.skyroom.online/ch/hamadanpl/markazi در روز سه‌شنبه سوم خرداد ساعت ۱۰:۳۰ صبح، به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار