بیانیه هیات رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد؛

آزادسازی خرمشهر، یادآور مقاومت و بصیرت ملت ایران در برابر دشمن است

هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ - 23May 2022

آزادسازی خرمشهر،یادآور مقاومت و بصیرت ملت ایران در برابر دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد سالروز طنین ندای الله اکبر برفراز مناره مسجد شهر خون و مقاومت، خرمشهر و رهائی قطعه ای از تاریخ و شرف دلیر مردان ایران زمین از دست پلید ترین های زمان بود.

عملیات افتخار آفرین بیت‌المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه تاریخ، نماد افتخار و منشاء عزت، عظمت و بالندگی ملت ایران و یادآور مقاومت، بصیرت، هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان این سرزمین خواهد بود.

آزادسازی خرمشهر در هنگامه‌ای رقم خورد که این قطعه از خاک مقدس ایران عزیز بیش از یک و نیم سال در اشغال متجاوزین ارتش بعثی صهیونیستی صدام بود، اما با پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام در عملیات الی بیت‌المقدس در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ ، معادلات جنگ تحمیلی به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام تغییر یافت و حامیان صدام و جهانیان را به حیرت واداشت.

از همان ابتدای حمله رژیم بعثی عراق به کشورمان، رزمندگان استان سیستان و بلوچستان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند و حضوری مثال زدنی در این عرصه داشتند و فرزندان این خطه از میهن عزیزمان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، رشادت های زیادی انجام دادند.

هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزشهای انقلاب و اسلام نمودند، درود می فرستد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار