کسب مقام نخست جشنواره رسانه‌ای دانشگاه آزاد یزد توسط خبرنگار دفاع مقدس

«ندا دهقانی‌زاده» مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد، مقام نخست اولین جشنواره رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی این استان کسب کرد.
کد خبر: ۵۲۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 24May 2022
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اولین جشنواره رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور برگزیدگان این جشنواره و اصحاب رسانه ‌در سالن کنفرانس اسن دانشگاه برگزار شد.
 
این جشنواره که ویژه تولیدات رسانه‌ای در بخش های مختلف برگزار شد، به بیشترین تولیدات رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی یزد جوایز نقدی اهدا شد و «ندا دهقانی زاده» مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد، در گروه خبرگزاری‌ها موفق به کسب مقام نخست شد.
 
«دهقانی اشکذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این نشست با اشاره به ارسال بیش از ۱۲۰ اثر به این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره با محوریت فعالیت‌های دانشگاه آزاد و قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ها برگزار شد که 20 رسانه در این جشنواره شرکت کردند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد همچنین در این نشست از برگزاری رویداد عصر امید به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل دانشگاه آزاد خبرداد و گفت: دراین رویداد بیش از هزاراستارت آپ و شرکت فناور، هزار زیرساخت آزمایشگاهی و هزار گروه پژوهشی از دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت می‌کنند.
 
دهقانی اشکذری متذکر شد: ۹۵ گروه برگزیده در بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد در این رویداد ملی شرکت خواهند کرد. رویداد عصر امید از هشتم تا یازدهم خردادماه در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد.
 
خبرنگار دفاع‌پرس در یزد مقام نخست اولین جشنواره رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی یزد را کسب کرد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار