طی مراسمی؛

تولیدات مرتبط با دفاع مقدس صداوسیما در یزد رونمایی شد

آثار رونمایی شده در دو بخش صدا و سیما و مستند‌هایی از زندگی، فعالیت‌های مرتبط با سال‌های دفاع مقدس فرماندهان، سرداران و شهدای والا مقام استان یزد است.
کد خبر: ۵۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 23May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهدی رحمتی» رئیس بسیج صداوسیما و سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، در آئین رونمایی از تولیدات صداوسیما مرکز یزد، فعالیت‌های این مرکز برای تولید برنامه‌های مرتبط با ایثار و شهادت را در خور تحسین و جریان ساز در کشور دانست و اظهار داشت: رویکرد تولید برنامه‌های با موضوع ایثار و شهادت در سایر مراکز نیز به خوبی دنبال می‌شود، اما یزد پبشتاز تولید چنین برنامه‌هایی است. 

رئیس بسیج صداوسیما و سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، افزود: خوشبختانه در کشور از ادبیات و منابع غنی در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت برخورداریم و این موضوع می تواند زمینه‌ای برای برنامه سازی در این حوزه باشد.

«احمد پهلوانیان» مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: در بخش سیما دو مجموعه مستند شامل مستند‌های سرداران شهید و شهدای شاخص استان تولید شده که اماده پخش از شبکه‌های ملی و استانی است.

وی خاطرنشان کرد: در صدا‌ی مرکز یزد نیز مجموعه‌ای از سریال‌های نمایشی شامل داستان‌های واقعی از زندگی شهدا و هم چنین مجموعه‌های روایی ۱۲۶ قسمتی یاد یاران و ۱۱۵ قسمتی رسم عاشقی با موضوع ایثار و شهادت تولید شده و درحال پخش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار