فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان:

موجودیت ارتش خدمت به مردم است

«صالحی» با اشاره به اینکه موجودیت ارتش خدمت به مردم است، گفت: ارتش خدمت به مردم را در ایام کرونا به منصه ظهور رساند.
کد خبر: ۵۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 23May 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «جلال صالحی»، فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع بلوک غرب و شرق به خطر افتاد و به همین خاطر استکبار دشمنی خود را علیه ملت ایران آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر یکی از شهرهای استراتژیک کشور بود، گفت: با رشادت رزمندگان ارتش و سپاه این شهر پس از ۵۷۵ روز در یک عملیات موفق که در جنگ‌های مختلف بی‌سابقه بوده، آزاد شد.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با اشاره به حضور پر رنگ ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: خدمات ارتش در طول ۴۳ سال عمر انقلاب ثابت شده و نیروهای ارتش پیوسته از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده‌اند.

صالحی با اشاره به نقش موثر ارتش در دفاع مقدس و با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید ارتشی در دوران دفاع مقدس گفت: درست است که تعداد شهدا زیاد بود، اما در برخی از عملیات‌ها تلفات زیادی به دشمن وارد شد که نمونه آن عملیات بیت‌المقدس است.

وی در ادامه به پیشرفت‌های ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این مدت به تجهیزات و قدرت نظامی دست یافته‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر است.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با اشاره به اینکه موجودیت ارتش خدمت به مردم است، اضافه کرد: ارتش خدمت به مردم را در ایام کرونا به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه در بحث بازگشایی پادگان ارتش در زنجان نیز هدف ارتش خدمت به مردم است، افزود: هیچ مانعی از سوی پادگان در سر راه استانداری و شهرداری وجود ندارد و تاخیر در بازگشایی پادگان به ارتش برنمی‌گردد.

صالحی با اشاره به اینکه یک مشکل دیگر این است که تفاهم‌نامه‌های مشترک کند پیش می‌رود، افزود: از جمله این موارد تکمیل دیوار، نصب دوربین و... است که قول داده شده است تا زمان افتتاحیه این اقدامات هم انجام شود.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان درباره دیوار موسوم به دیوار ارتش نیز گفت: این دیوار اصلا متعلق به ارتش نبود و متاسفانه یک سری تبلیغات شده بود، که علیه ارتش بود.

وی در ارتباط با سوالی در زمینه جابه‌‌جایی پادگان نیز گفت: قراری بر جا‌به‌جایی پادگان نداریم و فقط انبار زاغه و مهمات و میدان تیر منتقل خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه زمین در نظر گرفته شده برای انبار زاغه و مهمات معارض دارد، تصریح کرد: حتی به طوری است که در آنجا مردم کشاورزی کرده‌اند به همین خاطر از مسؤولان درخواست داریم که در این باره ارتش را همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها