فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم کشور کرد

سرهنگ «آسمند» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ۴۳ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.
کد خبر: ۵۲۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ - 23May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد با خانواده‌های شهیدان «هدایت‌الله مهرابی» و «قهرمان غلامپور» از شهدای والامقام عملیات «بیت‌المقدس» دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ شهید در عملیات بیت‌المقدس به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرد که این شهدای والامقام برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم این استان رقم زدند.

وی آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شهدای عزیز برای حفاظت از مرزهای فیزیکی و عقیدتی ملت ایران از همه هستی خود گذاشتند تا آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا سبب تقویت روحیه خدمت‌گزاری می‌شود، گفت: این عزیزان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند و باید تکریم شوند.

آسمند خواهان پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا توسط مسئولان شد و تأکید کرد: ما هر چه داریم به برکت فداکاری خانواده‌های شهدا است که عزیزان خود را در راه دفاع از خاک و ناموس کشور تقدیم کردند و باید مسئولان توجه بیشتری به رفع مشکلات این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار