فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

فتح خرمشهر نماد مقاومت در جهان اسلام است

سردار «خرم‌دل» گفت: امروز، حادثه بزرگ فتح خرمشهر نماد پیش روی ملت ما در مسیر پیشرفت و مقاومت در جهان اسلام است.
کد خبر: ۵۲۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد در تاریخ کشور و دفاع مقدس برگ زرینی است که تا همیشه به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه ملت‌ها نقاط عطفی در تاریخ خود دارند و آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف تاریخ ما است، افزود: علت این که امام خمینی (ره) فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، این بود که در این عملیات حدود ۱۹ هزار اسیر عراقی و ۱۷ هزار کشته رژیم بعث عراق و تلفات زیاد تجهیزات نظامی رژیم بعث نمی‌توانست چیزی جز امداد الهی باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات الی بیت‌المقدس یک اتفاق بزرگ صورت گرفت و آن هماهنگی و اتحاد بین ارتش، سپاه و بسیج بود. علت این که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود «خرمشهرها در پیش است»، این است که خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ما است و علی رغم مشکلاتی که پیش رو خواهیم داشت پیروزی ها هم در راه است.

وی با بیان اینکه امروز خرمشهر به عنوان یک نماد و الگو پیش روی ما است، بیان کرد: حدود ۲۰ ماه خرمشهر در اسارت دشمن بود اما ایمان رزمندگان ما، توکل بر خدا و امدادهای الهی سبب شد که این پیروزی بزرگ صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار