فتح خرمشهر؛ فتح خون/

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان+ تصاویر

آیین رونمایی از سردیس شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیین رونمایی از سردیس شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد.

«مجتبی اسدی» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهدای عملیات بیت المقدس اظهار داشت: امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از سردیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه کرمان رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای جانمایی سردیس شهید سلیمانی چندین مکان پیشنهاد شده بود گفت: در این راستا مطالعات میدانی بسیاری در نقاط مختلفی از شهر کرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه بیشتر رفت و آمد میهمانان ملی و بین‌المللی از فرودگاه کرمان انجام می‌شود افزود: در نهایت تصمیم بر آن شد تا با نصب این سردیس یاد و نامی از حاج قاسم را در بدو ورود و همچنین خروج از کرمان در ذهن میهمانان به یادگار بگذاریم.

اسدی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: مأموریت ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در پرداختن هنری به مکتب شهید سلیمانی است و بی‌شک استفاده از زبان هنر بهترین و ماندگارترین روش در تبیین این مکتب است.

وی با اشاره به این سخنان رهبر معظم انقلاب که «خرمشهرها در پیش است» گفت: خرمشهرهایی که امروز در پیش روی ماست نه در عرضه نظامی که در عرصه‌های مختلفی مانند فرهنگ و هنر است که باید به دست توانمند جوانان ما فتح شوند.

آیین رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد+تصاویر

آیین رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد+تصاویر

آیین رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار