فتح خرمشهر؛ فتح خون/

برگزاری صبحگاه مشترک روز مقاومت و پیروزی با حضور پیکر شهید «نامور» در قم

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور معطر پیکر شهید مصطفی نامور در ستاد نیروی انتظامی قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 24May 2022

برگزاری صبحگاه مشترک روز مقاومت و پیروزی در قم با حضور پیکر شهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان قم همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر به میزبانی ارتش در محل ستاد نیروی انتظامی قم برگزار شد.

در این مراسم سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم طی سخنانی، جریان زندگی را نیازمند فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و پای بندی به ارزش‌های متعالی آن دانست.

همچنین سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی استان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه قوا از جمله سپاه، ارتش و کمیته‌ها و نیرو‌های مردمی در کنار هم می‌جنگیدند و حماسه‌ها خلق کردند و امروز عزت و سرفرازی ملت قهرمان ایران نتیجه ایستادگی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگرانی است که در آن دوران جانفشانی کردند.

وی عنوان کرد: حضور ما در مراسم صبحگاه مشترک گویای این حقیقت است که ما همچنان هستیم و پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم.

در مراسم فوق همچنین از خانواده‌های معظم شهیدان روح‌الله ظفرقندی (از شهدای نیروی انتظامی)، حسین نادری (از سپاه) و علیمحمد تاجزاده قمی (از ارتش) با اهداء هدایایی تجلیل شد.

مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح امروز معطر به عطر وجود شهید تازه تفحص شده «مصطفی نامور» از شهدای مخابرات لشکر ۱۷ در عملیات عاشورای ۲ بود که پس از ۳۷ سال تفحص شد و قرار است روز جمعه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شود.

همچنین میهمانان شرکت کننده در مراسم، با حضور یادمان شهید گمنام ستاد انتظامی استان، نسبت به آرمان ها پاک شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر مسئولان استانی و لشکری حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار