فتح خرمشهر؛ فتح خون/

پیام تبریک فرماندار اصفهان به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

«احمدی» با صدور پیامی، فرارسیدن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ - 24May 2022

پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاعپرساز اصفهان، «محمدعلی احمدی» فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویداد‌هایی است که هر یک به‌عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پرافتخار کشورمان و جلوه‌ای از ایمان، دین‌داری و مجاهدت ملت قهرمان ایران است.

بی‌شک، سوم خرداد مدال افتخار دلیرمردان بی‌ادعایی است که آوازه نام و نشان‌شان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین‌انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید. بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز، در حقیقت تقدیر از حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باور‌ها و نگرش‌های اصیل دفاع از حریم ارزش‌های ناب این انقلاب شکوهمند است.

اینجانب فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم».

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار