وزیر کشور:

دستگاه قضایی محکم و طبق قانون با خاطیان حادثه آبادان برخورد کند

وحیدی گفت: همانطوری که مقامات قضایی اعلام کردند با مسببان این حادثه برخورد می کنند انتظار داریم دستگاه قضایی محکم و طبق قانون پس از بررسی های همه جانبه با خاطیان برخورد کند تا از این پس شاهد این حوادث در کشور نباشیم.
کد خبر: ۵۲۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ - 24May 2022

دستگاه قضایی محکم و طبق قانون با خاطیان حادثه آبادان برخورد کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «احمد وحیدی» وزیر کشور که ساعت سه بامداد امروز (سه شنبه) در محل حادثه ریزش برج دوقلوی متروپل آبادان حاضر شد بلافاصله در ستاد بحران شهرستان آبادان حضور یافت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این نشست که در مسجد قائم آبادان در جوار محل حادثه برگزار شد وزیر کشور ابتدا خواستار توضیح مسوولان استان و شهرستان در زمینه امداد رسانی و عملکرد دستگاه ها شد و پس از شنیدن گزارش آنان دستورات لازم را صادر کرد.

وحیدی اظهار داشت: تمام امکانات مورد نیاز برای این امر بسیج شده تا امداد رسانان بتوانند بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشند.

وزیر کشور حجم ریزش آوار را بسیار زیاد دانست و گفت: به دلیل باریک بودن خیابان منتهی به محل حادثه قدری کار مشکل است اما خوشبختانه از روز گذشته تا کنون امداد رسانان بدون وقفه در حال امداد رسانی هستند و بسیاری از افراد گرفتار شده در زیر آوار را نجات داده اند.

 وی با ابراز تاسف از کشته شدن تعدادی از هموطنان در این حادثه بیان داشت: همه ما با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی می کنیم.

وحیدی از همراهی و همکاری مردم با امداد رسانان تشکر کرد و یادآور شد: به رغم داغدار بودن برخی خانواده های آبادانی در این حادثه ولی همراهی خوبی با امداد رسانان داشتند و تلاش امدادرسانان در محل را مشاهده کردند.

وزیر کشور بیان داشت: همانطوری که مقامات قضایی اعلام کردند با مسببان این حادثه برخورد می کنند انتظار داریم دستگاه قضایی محکم و طبق قانون پس از بررسی های همه جانبه با خاطیان برخورد کند تا از این پس شاهد این حوادث در کشور نباشیم.

در این نشست «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان گزارشی از روند امداد رسانی از لحظه وقوع حادثه تاکنون را ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تمام امکانات دولتی استان و حتی چند شهر همجواز با خوزستان هم به محل حادثه روانه شده و امداد رسانان با جان و دل مشغول امداد رسانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار