فتح خرمشهر؛ فتح خون/ امام جمعه بروجرد:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران خون‌های زیادی ریخته شده و امروز ایران در اوج عظمت قرار دارد.
کد خبر: ۵۲۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 24May 2022

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلیمن «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد یک حماسه بی‌نظیر و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس کشورهای زیادی صدام را برای ضربه به نظام نوپای انقلاب همراهی کردند ولی به فضل خدا، رهبری امام (ره) و تلاش رزمندگان شکست خوردند و طی این سال ها علیرغم همه فشارها، توطئه ها و تحریم ها نتوانستند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلیمن حسینی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای ناآگاه به صحبت‌های چند فاسد فراری گوش می‌دهند و سعی دارند همه‌چیز را زیر سوال ببرند اما دشمنان ایران آرزوهای خود را در مورد این کشور به گور می برند و ملت ایران هر روز محکم تر در این عرصه قدم برمی دارند.

وی بیان کرد: برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران خون های زیادی ریخته شده و امروز ایران در اوج عظمت قرار دارد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: نباید نسبت به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب بی تفاوت بود و باید در این راستا همه دستاوردها را تبیین کرد که این کار را باید هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی انجام داد تا همه از دستاوردهای انقلاب مطلع شوند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن حسینی گفت: دولت سیزدهم طی این چند ماه اقدامات بسیار خوبی انجام داده اما لازم است برخی از مدیران که توانایی ندارند و در عرصه مدیریت ضعیف هستند جابه جا و مدیران توانمند مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها