فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان؛

فداکاری ما سبب فتح خرمشهرهای پیش رو است

جان‌نثاری گفت: اگر حاضر شدیم برای کشور فداکاری کنیم، خرمشهرهای امروزی ما هم آزاد خواهند شد و دشمنان به ذلت کشیده می شوند.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 24May 2022

انقلابی و ولایتمدار بودن رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور بانوان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی استان در تالار ادب اصفهان برگزار شد اظهار داشت: درجهاد تبیین، اولویت بر چرایی و چگونگی موضوعات متمرکز است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مدد اصل ولایت فقیه و خون جوشان شهدا و ایثارگری جانبازان، نظامی با ثبات و قوی است که می تواند قاطعانه جلوی دشمن را سد نماید و توطئه دشمنان اسلام را خنثی و آنان را منکوب و سرافکنده کند. 

جان نثاری، نشان دادن حالت ضعف به دشمنان را تهدید و آفت انسجام ملی عنوان کرد و گفت: اگر حاضر شدیم برای کشور فداکاری کنیم، خرمشهرهای امروزی ما هم آزاد خواهند شد و دشمنان به ذلت کشیده می شوند.
 
در این نشست «مرضیه استکی» مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز با اشاره به  نقش آفرینی بانوان در سایر عرصه ها بالاخص فتح خرمشهر و دفاع مقدس، تصریح کرد: بانوان ایرانی دلاورانه از نخستین روزهای جنگ، همپای مردان به پیکار و مبارزه با دشمنان پرداختند.
 
وی، با تبیین جایگاه ممتاز زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس گفت: ما مکلفیم در راستای الگوسازی برای نسل جدید، تقدیر از رشادت های زنان مجاهد، ترویج فرهنگ متعالی عفاف و حجاب و روحیه جهادی شایسته، بانوان و دختران را با سلاح ایمان، علم، عفت، پاکدامنی، تعلیم و تجهیز کنیم تا شاهد بالندگی و گسترش روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار