فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تقویت توان دفاعی لازمه مقابله با تهاجم ترکیبی است/ تحرکات دشمن را صد‌ها کیلومتر فراتر از مرز‌ها رصد می‌کنیم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه تقویت توان دفاعی و قدرت بازدارندگی لازمه مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تحرکات دشمن را صد‌ها کیلومتر فراتر از مرز‌ها رصد می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 24May 2022

تقویت توان دفاعی لازمه مقابله با تهاجم ترکیبی علیه کشورمان/ تحرکات دشمن را صد‌ها کیلومتر فراتر از مرز‌ها رصد می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان مرکز فرماندهی و کنترل این نیرو ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: جهاد تبیین قطعا موجب پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه‌‎های بین‌المللی می‌شود و در مقابل موجی از ناکامی و شکست را برای دشمنان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد رویدادی سیاسی، نظامی و تحولی بزرگ در تاریخ این مرز و بوم است، گفت: بیان حقایق پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها توطئه ها‌ی دشمنان را خنثی می‌کند.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه تقویت توان دفاعی و قدرت بازدارندگی لازمه مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در جنگ‌های اقتصادی، اطلاعاتی، دیپلماسی، سایبری، نامتقارن، شناختی و نرم است، افزود: وحدت و انسجام مجموعه نیروی پدافند هوایی، آسمان کشور را از هر نفوذ خرابکارانه‌ای به حداقل ممکن رسانده است و تحرکات دشمن را صد‌ها کیلومتر فراتر از مرز‌ها رصد می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه بیگانگان با تسخیر مغز‌ها به ویژه در قشر جوان سعی در گسست ادراکی بین جامعه و حاکمیت و نیز ایجاد نارضایتی دارند، تصریح کرد: شکوفایی قابلیت‌ها و اراده مستحکمُ دو مولفه اساسی پیشرفت کشور در شرایط حساس کنونی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار