فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

روحیه معنوی ایران را مقابل استکبار جهانی مقاوم کرده است

«محمدی لائینی» گفت: روحیه معنوی ایران را مقابل استکبار جهانی مقاوم کرده است و دشمنان جرأت تجاوز به کشور را ندارند.
کد خبر: ۵۲۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ - 24May 2022

روحیه معنوی ایران را مقابل استکبار جهانی مقاوم کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در پایگاه نیروی دریایی شمال کشور اظهار داشت: کشورها سعی می‌کنند قوای دفاعی و نظامی خود را از نظر تعداد و نفرات تقویت کنند ولی در نگاه دینی و اعتقادی ما هرچند نفرات و تجهیزات پیشرفته‌تر مؤثر است اما معنویت، عرفان و اتصال به خداوند اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: در تمام جنگ‌های صدر اسلام، دشمن از نظر نفرات و تجهیزات، انگیزه و روحیات بالاتر بودند ولی در بعد ایمان و بی‌قرار برای شهادت بودن ضعف داشتند و این مسائل سبب پیروزی جبهه اسلام شده است.

وی تصریح کرد: امروز و در دوران معاصر دشمنان از نظر تجهیزات و نیروهای انسانی از ما بالاتر بودند ولی ایمان به خدا و معنویت سبب پیروزی نیروهای اسلامی ایران شده است.

محمدی لائینی روحیه شهادت طلبی و ایثارگری، عشق به شهادت، معنویت سبب شد تا برکات و امدادهای الهی را درپی داشته باشد و خداوند ما را در جنگ‌ها و نبردها یاری کرده است.

امام جمعه ساری افزود: ایران اسلامی امروز نسبت به دوران دفاع مقدس قوی‌تر شده است و روحیه معنوی ایران را مقابل استکبار جهانی مقاوم کرده است و دشمنان جرأت تجاوز به کشور را ندارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نقطه خطر و ضعف ما زمانی است که ارتباط با خدا و اتصال معنوی و عرفان نداشته باشیم بنابراین باید نیروهای نظامی و دفاعی ما باید عارف و با معنویت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار