امام جمعه بوشهر:

شهدا برای کشور قدرت‌سازی‌ کردند

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه شهدا از مولفه‌های قدرت به شمار می‌روند، گفت: شهیدان دشمنان اسلام را منکوب می‌کنند و ترس عمیق به جان دشمنان می‌اندازند.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ - 24May 2022

شهدا از مولفه های قدرت به شمار می روندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در کنگره شهدای فرهنگی و آموزش‌ و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دنیا بازاری است که شهدا آنرا ترک کردند. بالاتر از شهادت هیچ کاری نیست.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند گفت: اولین چیزی که خدا به شهدا می دهند وعده شهادت است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شهدا نزد خداوند مهمان ورزی می برند افزود: آثار شهادت محبوبیت دنیا و آخرت است.

امام جمعه بوشهر، خاطرنشان کرد: بالاترین عمل شهادت است مقامی که خدا به شهدا می دهد فقط خود شهدا می که چقدر ارزش دارد.

صفایی بوشهری شهید با شهادت‌ خالق پدیده های عالم وجود است‌ یادواره ها کار خداست یاد شهید جاودانه است تصریح کرد: شهید با خود اقتدار ملی می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه عزت دینی از شهدا به دست می آید گفت: شهدا با مکتب اهل بیت ع توطئه های دشمن را شکست دادند و اسلام را حفظ کردند.

ضفایی بوشهری خانواده شهید با شهادت فرزند خود مانند ستاره درخشان پر فروغ می درخشد تصریح کرد: شهید مایه افتخار خانواده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا از مولفه های قدرت به شمار می روند افزود: شهیدان دشمنان اسلام را منکوب می کنند و ترس عمیق به جان دشمنان می دهند.

وی افزود:خون شهید رئیسعلی دلواری در جان مردم این استان همواره جاری است و اگر دشمنان اسلام بخواهند به ایران حمله کنند بوشهری‌ها خلیج فارس را گورستان متجاوزان می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها