فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر:

سوم خرداد یادآور ایستادگی ملت است

«باستین» گفت: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری و ایستادگی ملت همیشه در صحنه و مدافع انقلاب است.
کد خبر: ۵۲۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ - 24May 2022

سوم خرداد یادآور ایستادگی ملت مدافع انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «علی باستین» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلال‌احمر جدید استان بوشهر اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری و ایستادگی ملت همیشه در صحنه و مدافع انقلاب است.

وی گفت: ایران اسلامی جز یکی از ده کشور پرمخاطره دنیاست و استان بوشهر هم به‌تبع آن‌یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور به دلیل قرار گرفتن روی کمربند زلزله و گسل قطر کازرون و استان سیل‌خیز به جهت موقعیت جغرافیایی و عرض کوچک استان و طول زیاد و کوهستانی بودن و دریایی بودن استان و قطب انرژی بودن بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هلال‌احمر استان بوشهر در برنامه‌های شادی و عزای مردم استان حضور دارد و دارای رسالت مهم است بنابراین هم‌افزایی با هلال‌احمر و ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال‌احمر ضرورت دارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پرسنل جمعیت هلال‌احمر برگزار و ایزدپناه با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جایگزین حاجیانی به‌عنوان مدیرعامل این جمعیت در استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها