فتح خرمشهر، فتح خون/ استاندار گیلان:

اخلاص رزمندگان باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود

«عباسی» با بیان اینکه اخلاص رزمندگان باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود، گفت: رزمندگان به معنای واقعی عشق به خداوند، امام راحل، رهبری، باور‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی را معنا کردند.
کد خبر: ۵۲۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ - 24May 2022

اخلاص رزمندگان باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز به‌مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با «علی فرجود» جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس که از سن ۱۰ سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل بوده و نوجوان‌ترین رزمنده گیلانی جنگ تحمیلی محسوب می‌شود، دیدار کرد.

وی همچنین با حضور در منزل «علی سرسپار» جانباز ۷۰ درصد و از فاتحان خرمشهر، با وی و خانواده اش دیداری صمیمانه‌ای داشت.

استاندار گیلان در این دیدار‌ها با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر را مایه افتخار خود دانست و اظهار داشت: اخلاص رزمندگان که بواسطه تقوای الهی، پیروزی‌های بسیاری برای نظام اسلامی رقم زدند، باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رزمندگان به معنای واقعی عشق به خداوند، امام راحل، رهبری، ولایت و باور‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی را معنا کردند.

عباسی افزود: اجر زحمات ایثارگران و یادگاران هشت دفاع مقدس را خداوند اعطا می‌کند، چرا که خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با جانفشانی و اخلاص با خدای عزیز عهد ایمان و قرب الهی بستند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در دستور کار مسئولان دولت سیزدهم است و بهره مندی از خیرات و برکات نسل حماسه‌ساز دفاع مقدس، موجب پیشرفت جامعه اسلامی است.

جانباز «علی فرجود» کتاب خاطرات خود از هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان «هفت ستون» را تقدیم استاندار گیلان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها