فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

حماسه آفرینی رزمندگان غیور استان قزوین در عملیات بیت‌المقدس از اقتخارات استان است

سیاهکالی مرادی گفت: حماسه آفرینی رزمندگان غیور استان قزوین در عملیات بیت‌المقدس از دستاوردهای بزرگی است که استان را جزو سرامدهای کشور قرار داده است.
کد خبر: ۵۲۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، همزمان ۸۴ اتاق بهداشت در سطح مدارس استان راه اندازی می شود. این اتاق ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی، معاینات غربالگری و خدمات کمک‌های اولیه به دانش آموزان راه‌اندازی می شود.

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آیین افتتاح ۸۴ اتاق بهداشت در ۸۴ واحد آموزشی استان قزوین با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی در قزوین افتتاح شد.

«نقی سیاهکلی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس اظهار داشت: عملیات بیت المقدس، مسیر روشنی از حماسه آفرینی های ملتی بزرگ است که در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسیده است

وی گفت: حماسه آفرینی رزمندگان غیور استان قزوین در عملیات بیت المقدس از دستاوردهای بزرگی است استان را جزو سرامدهای کشور قرار داده است و این در حالی است که چهره‌های شاخص و سرآمد به لحاظ نظامی، دینی، علمی و غیره در استان قزوین وجود دارد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ارتباطات و تفاهمات موجود بین آموزش پرورش و علوم‌پزشکی اظهار کرد: بحث دندان دارای هزینه های گزافی است و عمدتا خانواده ها به دلیل شرایط سخت معیشتی به این حوزه نمی پردازند و همین امر موجب می شود که به لحاظ بهداشتی در سال های بعد فرد دچار آسیب های جسمی و حتی روحی شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: امروز به طور همزمان ۸۴ اتاق بهداشت در سطح مدارس استان راه اندازی می شود. اتاق بهداشت در مدارس به منظور ارائه خدمات بهداشتی، معاینات غربالگری و خدمات کمک‌های اولیه به دانش آموزان راه‌اندازی می شود.

آموزش و پرورش کارهای بزرگی در طول سال های گذشته انجام داده و امروز این طرح جهت بهره مندی دانش آموزان از حوزه بهداشت و درمان ایجاد می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار