فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کربلا:

خط ولایت تنها راه نجات در برابر توطئه‌های دشمنان است

سردار «مسلمی» گفت: خط ولایت تنها راه نجات ما در برابر توطئه‌های روزافزون دشمنان است.
کد خبر: ۵۲۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 25May 2022

خط ولایت تنها راه نجات در برابر توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امشب در مراسم شب وداع با پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور مسئولین استانی و خانواده‌های معظم شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با وظیفه شناسی و اطاعت پذیری محض در جبهه‌های نبرد علیه رژیم بعث حاضر شدند و با افتخار آفرینی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر سرنوشت دفاع مقدس را رقم زدند.

وی افزود: حضور پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر را به فال نیک می‌گیریم و امید است رهرو راهشان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه قدردان تلاش‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و استانداری و سایر دستگاه‌ها برای برگزاری این ویژه برنامه هستیم، بیان داشت: امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا و ایثار خانواد‌های معظم این مردان خدایی هستیم.

سردار مسلمی بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: حضور شهدا در مناسبت‌های مختلف موجب می‌شود فضای آلوده و غمبار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... را تحمل کنیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان داشت: به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف شاهد فتح الفتوح‌های بیشماری بوده‌ایم؛ به درک واصل شدن داعشیان نیز از جمله این عرصه‌ها می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا به خرمشهر‌های پیش رو اشاره و اظهار امیدواری کرد خرمشهر‌های پیش رو با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی فتح شود.

سردار مسلمی به قدرت و اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: قدرت و پیشرفت ایران عزیز موجب شده استکبار جهانی هر لحظه توطئه‌هایی را برای این مرز و بوم رقم بزند.

وی به رشادت‌های مدافعین حرم در دفاع از حرم آل الله اشاره کرد و افزود: استکبار بداند جوانان این مرز و بوم پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: خط ولایت تنها راه نجات ما در برابر توطئه‌های روزافزون دشمنان است و با حرکت در مسیر ولایت فقیه هیچ آسیبی برکشور ما حاکم نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار