استاد حوزه و دانشگاه:

جهاد تبیین فریضه واجب فوری است

حجت‌الاسلام «خضری» با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه واجب فوری است گفت: همه ما باید توان‌مان را بگذاریم و فرمان جهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی را اطاعت کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ - 25May 2022

جهاد تبیین فریضه واجب فوری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام و السلمین «سید مهدی خضری» استاد حوزه و دانشگاه امشب در مراسم وداع با پیکر هشت شهید گمنام که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه شهدای گمنام با ما کار داشتند و ما را به این مراسم دعوت کردند، اظهار داشت: شهدا گم نشدند و ما گم شدیم و آمدیم که ما را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه شهدا صرفا یک نماد نیستند گفت: امروز شهدا زنده هستند و در این جنگ و نبرد آخرالزمانی آمده‌اند به ما کمک کنند، به ولی فقیه کمک کنند؛ با تک تک ما کار دارند و ما با شهدا خیلی کار داریم.

حجت الاسلام خضری افزود: دشمنان ما زیاد هستند و نیاز به دستگیری شهدا داریم که از شهدا و ولی زمان جدا نشویم.  شهدا آیات قرآن را برای ما ترجمه کردند و تفسیر قرآن را در وجود این شهدا دیدیم. حوارین به حضرت عیسی یاری کردند و امام صادق (ع) می‌فرماید: بنی اسرائیل حضرت موسی را کمک نکردند اما شیعیانی داریم که می‌جنگند در راه ما شهید می‌شوند و آتش می‌گیرند اما در این مسیر می‌ایستند و دست از ولایت برنمی‌دارند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن خضری با گرامیداشت سوم خرداد عنوان کرد: رزمندگان در این عملیات جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند. آیات خدا زنده است و رمز پیروزی در عملیات بیت المقدس این بود که بچه‌های دهه چهل با تمام وجود وسط میدان آمدند و امروز ما باید برای انقلاب، جهاد و جهاد تبیین که تأکید رهبر معظم انقلاب است همه توان مان را بگذاریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین خضری با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه واجب فوری است، تصریح کرد: همه ما باید توان‌مان را بگذاریم و فرمان جهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی را اطاعت کنیم. دهه نودی‌ها شهر به شهر، مدرسه به مدرسه، کوچه به کوچه ایستادند و به امام زمان سلام می‌کنند، امروز دهه نودی‌ها شناسنامه‌هایشان را دست کاری می‌کنند و می‌گویند روی ما حساب باز کن.

وی افزود: این روزها دهه نودی‌ها برای فراق امام زمان اشک می‌ریزند و گریه می‌کنند و عهدی با امام زمان می‌بندند و این جریان یک سرود عادی نیست و در واقع قلوب منقلب شده است. سرود سلام فرمانده انقلابی ایجاد کرد در بین دهه‌نودی‌ها و این خواست خدا بود و رهبر معظم انقلاب فرمودند هر موقع مردم به صحنه آمدند و بچه‌ها مخلصانه آمدند آن ایام ایام الله است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خضری با اشاره به اینکه تشییع حاج قاسم انقلاب قلبی بود که خداوند قبل از کرونا نشان داد، گفت: بعد از کرونا هم خدا آیاتش را نشان می‌دهد و خیلی واضح و روشن با ملت ایران صحبت می‌کند و نشان می‌دهد خدا با این ملت کار دارد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند طلوع خورشید ولایت عظما را نشان می‌دهد و ظهور نزدیک است و اکثر یاران مهدی (عج) جوان هستند. اربعین آمادگی برای ظهور است و شهدا اهل گریه بر امام حسین و زیارت عاشورا و اهل یالیتنی بودند. شهدا تا آخرین لحظه ایستادند و اجازه ندادند دست دشمن به امام ما برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار