فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کربلا:

فتح خرمشهر نقطه عطفی در دروان دفاع مقدس بود

سردار «مسلمی» با گرامیداشت سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دروان دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۵۲۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ - 25May 2022

فتح خرمشهر نقطه عطفی در دروان دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امشب در مراسم تشییع شهدای گمنام که با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در قرارگاه لشکر عملیاتی ۲۵کربلا برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دروان دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: شهدا با وظیفه شناسی و اطاعت پذیری محض در جبهه‌های نبرد علیه رژیم بعث حاضر شدند و با افتخار آفرینی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر سرنوشت دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف شاهد فتح الفتوح‌های بیشماری بوده‌ایم؛ به درک واصل شدن داعشیان نیز از جمله این عرصه‌ها می‌باشد.

سردار مسلمی به خرمشهر‌های پیش رو اشاره و اظهار امیدواری کرد خرمشهر‌های پیش رو با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی فتح شود.

وی به قدرت و اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت و پیشرفت ایران عزیز موجب شده استکبار جهانی هر لحظه توطئه‌هایی را برای این مرز و بوم رقم بزند.

فرمانده سپاه کربلا به کارشکنی‌های استکبار جهانی برای نشاندن بذر ناامیدی در بین ملت ایران عزیز اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار بداند مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و ناکارآمدی برخی از مسئولان دولت‌های گذشته از ولایت‌مداری مردم نمی‌کاهد و امیدواریم با اجرای طرح اقتصادی دولت سیزدهم شاهد شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.

سردار مسلمی به رشادت‌های مدافعین حرم در دفاع از حرم آل الله اشاره و بیان کرد: استکبار بداند جوانان این مرز و بوم پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها