نویسنده کتاب «حسین پسر غلامحسین»:

نگارش آثار مقاومت و پایداری چراغ راهی برای نسل آینده است

«پورمنعمی» نگارش حوادث دوران دفاع مقدس می‌تواند در عرصه‌های مختلف چراغ راه نسل آینده باشد.
کد خبر: ۵۲۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳ - 27May 2022

نگارش آثار مقاومت و پایداری چراغ راهی برای نسل آینده

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «مهری پورمنعمی» نویسنده کتاب «حسین پسر غلامحسین» با تأکید بر ضرورت ثبت وقایع دفاع مقدس و توجه به ادبیات مقاومت و پایداری اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است؛ برگی که در آن رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های بسیاری رقم خورده است و ما نباید در ثبت و ضبط این وقایع کوتاهی کنیم و آنها را به دست فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: نگارش حوادث و وقایع مختلف دوران دفاع مقدس می‌تواند در عرصه‌های مختلف چراغ راه نسل آینده باشد؛ چرا که در شرایط حساس جنگ تحمیلی، دشمن به ما حمله کرد و این در حالی بود که وضعیت نظامی و اقتصادی ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به درستی پایه‌ریزی نشده بود ب این همه ما توانستیم در مقابل دشمن بایستیم.

پورمنفعتی گفت: ما با همدلی، همراهی، همفکری و اطاعت از فرامین رهبری، سطح وسیعی از خاک کشورمان را آزاد کردیم؛ بنابراین امروزه ثبت وقایع پایداری و مقاومت کشورمان می‌تواند چراغ راهی برای ما باشد و به ما می فهماند که در هر شرایطی مشکلات در مقابل ما وجود دارد؛ اما با همدلی می‎توانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم.

نوسنده ادبیات مقاومت تصریح کرد: مسئله جهاد تبیین بزرگترین وظایفه‌ای است که بر دوش ما گذاشته شده است تا از آنچه که اتفاق افتاده است بگوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار