معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد؛

بهره‌برداری از 15 یادمان شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال جاری

سیدالنگی گفت: 15 یادمان شهدای گمنام در استان گلستان در حال طراحی و ساخت است و تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۵۲۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، در راستای تحقق مصوبات جلسه کمیته عمرانی شورای هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، «محمدرضا سیدالنگی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با هدف بررسی و تصمیم‌گیری پیرامون تسهیل و تسریع در تکمیل و به بهره‌برداری رساندن یادمان شهدای گمنام شهر سرخنکلاته از روند ساخت این یادمان بازدید کرد.

این بازدید با حضور مسئول امور شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی صورت گرفت. در این بازدید پس از عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام، موارد مرتبط با یادمان و سایر امورات طرح و تصمیمات لازم گرفته شد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بیان داشت: 15 یادمان شهدای گمنام در استان گلستان در حال طراحی و ساخت می باشد و تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

«علی اکبر مرزبان» مسئول امور شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان نیز گفت: در استان گلستان تاکنون 142 شهید گمنام در 55 نقطه تدفین شده‌اند که پیکر سه شهید خوشنام احراز هویت شده و در مجموع 35 نقطه یادمان تکمیل و به بهره‌‌برداری رسیده و 15 نقطه در دست طراحی و اجرا هستند که حسب ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین استاندار گلستان، باید تا پایان سال جاری همه یادمان‌ها به بهره‌برداری برسند.

بهره برداری از 15 یادمان شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال جاری

بهره برداری از 15 یادمان شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال جاری

بهره برداری از 15 یادمان شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال جاری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار