مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس:

دشمن در پی نفوذ بین روحانیت و جریان‌ انقلاب اسلامی است

«میمندی» گفت: دشمن امروز به دنبال نفوذ بین روحانیت و جریان‌های اصیل انقلاب اسلامی است و راهبردی در برابر این نفوذ تبیین حقیقت است.
کد خبر: ۵۲۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام‌ و المسلیمن «استوار میمندی» مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در کنگره ملی طلاب و خانواده‌های شهدای روحانی که امروز همزمان با کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز برگزار شد اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال نفوذ در لایه‌های روحانیت و جریان‌های اصیل انقلاب و به جهل کشاندن جامعه نسبت به حقیقت است و راهبرد ما در برابر این نفوذ تبیین مسیر حقیقت است.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس خاطرنشان کرد: روحانیت با تقدیم بیش از 200 شهید روحانی از ابتدای مشروطه تا انقلاب و تقدیم 150 شهیده ترور روحانی نشان داده که از شهادت در راه خدا ابایی ندارد. امروز دشمن در حال توطئه و نقشه علیه کیان انقلاب و اسلام است و همین دشمن به درستی علت انقلاب را ارزش‌های الهی و معارف اسلامی برگرفته از اندیشه والای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانسته و به دنبال ضربه زدن به همین جایگاه است.

وی افزود: راهبرد امروز دشمن مذهب علیه مذهب و روحانیت علیه روحانیت است تا انقلاب را به چالش بکشاند و این راهبرد را جوانان حوزوی ما، به خوبی درک کرده و باید برای مقابله با این طمع دشمن تابع ولی‌فقیه بود تا به قله‌ ارزش‌های متعالی رسید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس افزود: کسانی که از ابتدا در برابر انقلاب ایستادند و بین مومنین رسوا شدند تکلیفشان مشخص است دشمن هم روی آنها زیاد سرمایه‌گذاری نمی‌کند هدف نهایی دشمن نفوذ بین جریان‌های اصیل انقلابی است و همه باید هوشیار باشیم.

این مسئول متذکر شد: دشمن گاهی به اسم مذهب‌گرایی در آتش تفرقه بین امت اسلامی می‌دمد و گاه با تغییر اولویت‌ها بقیع را به نام اولویت اول یعنی آرمان قدس معرفی می‌کند و گاه به بهانه تعظیم شعایر دین، مذهب را به چالش کشیده و موجبات وهن مذهب را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار