رونمایی از کتاب «شاهین آچاچی» در استان فارس

در مراسمی با حضور فرماندهان دفاع مقدس از کتاب تاریخ شفاهی شکارچی جنگ تحت عنوان «شاهین آچاچی» در استان فارس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم رونمایی از کتاب «شاهین آچاچی»، خاطرات سرهنگ «رفیع غفاری» به قلم «اسماعیل جمالی» جانباز و نویسنده دوران دفاع مقدس امروز ساعت ۲۰:۳۰ در استان فارس برگزار می‌شود.

برنامه رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی شکارچی جنگ تحت عنوان «شاهین آچاچی» با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقداس و فرماندهان نیروهای مسلح در استان از جمله رویدادهایی است که در ایام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر با هدف احیای تاریخ شفاهی و روایتگری دفاع مقدس و بیان خاطرات و مخاطرات جنگ از زبان رزمندگان و خانواده شهدا صورت می‌گیرد.

‌«شاهین آچاچی» به زندگی سرهنگ «رفیع غفاری» می‌پردازد که در دوران دفاع مقدس رکورد بی نظیری را ثبت کرده و نامی ماندگار در تاریخ دفاع مقدس از خود برجای گذاشته است و  از وی به عنوان اعجوبه جنگی و مغز متفکر انهدام تانک نام می‌برند.

نویسنده «شاهین آچاچی» رزمنده و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس «اسماعیل جمالی» و راوی کتاب شاخص حوزه دفاع مقدس«چشم‌های خردلی» است.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها