در شهرک فجر؛

نخستین مراسم سالگرد شهادت شهید «عبدالله‌زاده» برگزار می‌شود

اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «عبدالله‌زاده» روز ۱۰ خرداد در شهرک فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 25May 2022

نخستین مراسم سالگرد شهادت شهید «عبداله زاده» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» روز سه‌شنبه (۱۰ خرداد) ساعت ۱۷ در بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، شهرک فجر برگزار می‌شود.

درباره شهید

شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» سال ۱۳۶۵ مصادف با عملیات کربلای ۵ در اهواز به دنیا آمد. وی در مقطع کارشناسی در رشته «فقه و حقوق» دانشگاه آزاد شهر ری و در مقطع ارشد در رشته «مدیریت نظامی» دانشگاه امام حسین (ع) تحصیل کرد.

سال ۱۳۸۸ وارد نیروی قدس سپاه پاسداران شد و طی خدمتش به سپاه مدام در حال انجام مأموریت بود. او سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ برای آموزش به لبنان رفت. هنگامی که بحران سوریه آغاز شد، داوطلبانه و با اصرار خودش برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ به سوریه رفت و یکبار نیز مجروح شد که بعد‌ها خانواده از مجروحیتش مطلع شدند.

شهید عبدالله‌زاده با اینکه در زمان شهادت سه فرزند داشت، زندگی شیرین خود و همه داشته‌هایش را رها کرد و برای دفاع از حریم آل‌الله عزم دیار شام کرد. نام جهادی وی «ابو علی‌اکبر» بود و سرانجام روز ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در مسیر تدمر به دیرالزور در کمین نیرو‌های تکفیری قرار گرفت و به همراه «محسن عباسی» به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار