رئیس بنیاد شهید:

پاسداران سپاه انصارالمهدی یاوران انقلاب و امام زمان (عج)/ ترور مدافع حرم شهید «صیاد خدایی» نشانه عجز رژیم صهیونیستی است

قاضی‌زاده هاشمی در دومین کنگره ۳۱۳ شهید و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد تأسیس سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) در مرکز همایش‌های برج میلاد، گفت: آزادسازی خرمشهر پیام بزرگی به مجاهدان راه خدا است که باید به پیروزی‌های بزرگ در همه حوزه‌ها امیدوار بود.
کد خبر: ۵۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 25May 2022

آزادسازی خرمشهر پیام بزرگی به مجاهدان راه خدا است/پاسداران سپاه انصار المهدی یاوران انقلاب و امام زمان (عج) هستند/ ترور مدافع حرم شهید «صیاد خدایی» نشانه عجز رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین کنگره ۳۱۳ شهید و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد تاسیس سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) با گرامیداشت روز سوم خرداد، روز «مقاومت، ایثار و پیروزی»، شهدا و پاسداران سپاه انصار المهدی (عج) را در زمره فداکاران و یاوران انقلاب و امام زمان (عج) دانست و اظهار داشت: این عزیزان زندگی خاصی برای خودشان انتخاب کرده‌اند. خود و خانواده‌شان فرض ایثار و فدا شدن را دیده‌اند. انتخاب این نوع زندگی سطح معرفت و بصیرت بالایی می‌خواهد و نشان از باور‌ها و ایمانشان است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به شرایط و مقتضیات سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی ادامه داد: جنگ در ابتدا بیشتر وجه شهری داشت، اما بعد از آن «خط جبهه» مشخص بود، حتی رزمندگان خط و پشت خط داشتند. وقتی رزمندگان به جبهه اعزام می‌شدند و در خط مقدم قرار می‌گرفتند، شب‌های عملیات خودشان را به لحاظ روحی آماده می‌کردند که ممکن است به شهادت برسند، اما پاسداران سپاه انصار المهدی (عج) هر روز و هر ساعت با چنین فرض و ذهنیتی زندگی می‌کنند و هر روز آماده جانفشانی و ایثار هستند و خانواده این عزیزان هم شرایط مشابهی دارند که از این منظر جا دارد از این خانواده بزرگ تقدیر و تشکر کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز سوم خرداد و یک روز خاص است. حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با امروز فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد». رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند: «خرمشهر‌ها در پیش است». در تبیین این بیانات گهربار می‌توانیم بگوییم در آن روزی که بخشی از سرزمین ما توسط دشمنان اشغال شده، باید آن را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان بخشی از فرهنگ ما را تصرف کرده‌اند، تصریح کرد: دشمن بخشی از اقتصاد ما را تصرف کرده است و در حوزه امنیت نیز همینطور است. چه خصوصیتی در خرمشهر است که مقام معظم رهبری فرمودند «خرمشهر‌ها در پیش است»؟ خرمشهر قلب سرزمین ماست و فتح خرمشهر محوریت داشت. بعضی از حوزه‌ها اگر فتح شود فتح الفتوح است که پس از آن می‌شود به پیروزی‌های بزرگ در حوزه‌های دیگر امیدوار بود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: خداوند رحمان در آزادسازی خرمشهر به ما نشان داد آن چیزی که دنیا می‌گوید نمی‌شود، آنچه صدام گفته بود اتفاق نیفتاد. در آن روز‌ها مجاهدان فی سبیل الله با توکل و توسل به پیروزی رسیدند، آزادسازی خرمشهر پیام بزرگ خداوند رحمان به مجاهدان در راهش بود که ناامید نباشید. امروز نیز به لطف خداوند دشمنان ما از کوچک و بزرگ هر کاری که می‌کنند علیه خودشان تمام می‌شود. ظاهرش صدمه به ماست، ابتدایش ما به زحمت می‌افتیم، اما همان زحمت، مقدمه پیروزی‌های جدید است.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان با گرامیداشت یاد و نام همه شهدای دفاع از حریم آل الله تأکید کرد: شرارت اخیر دشمن صهیونیستی در ترور «شهید صیاد خدایی» نشانه ضعف و زبونی و دست و پا زدن اوست و شهید صیاد خدایی‌ها در جوانی به قول شهید حججی کاری می‌کنند که خداوند متعال خریدار آنان می‌شود. خوشا به سعادتش و ان‌شاءالله همه ما لیاقت و افتخار خدمت به خانواده معظم شهدا و حرکت در مسیر و راه آنان را داشته باشیم و این پرچم بلند انقلاب اسلامی و نهضت امام با دست با کفایت حضرت آقا به صاحب اصلی آن خواهد رسید.

در ادامه این مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌زاده نماینده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار، سردار فتح‌الله جمیری و سردار رضاپور از دو کتاب «سلام آخر» زندگی‌نامه شهید مدافع حرم محسن فرامرزی و کتاب «چند قدم تا وصال آرزو» دایره المعارف شهدای سپاه انصار رونمایی و از خانواده شهید «امین کریمی» و «محسن حاجی بابا» تجلیل شد.

فرزند شهید مدافع حرم «عبدالله باقری» نیز با قرائت متنی حضور قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کنگره ۳۱۳ شهید و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد تأسیس سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) را گرامی داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار