فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا:

«جهاد تبیین» در تمام امور باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد

امیر«طاهری» با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فریضه «جهاد تبیین»، گفت: جهاد تبیین در تمام امور باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد و وظیفه اصلی تمام مسئولان و کارکنان باشد.
کد خبر: ۵۲۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ - 25May 2022

دشمنان می خواهند مردم را دچار یاس و ناامیدی کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا، امروز (چهارشنبه) در همایش جهاد تبیین که در این قرارگاه برگزار شد، اظهار داشت: وقتی که دشمنان دیدند با جنگ سخت، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه، تهدید و فشار‌های عظیم دیگر نمی‌توانند بر جمهوری اسلامی غلبه کنند، الان ذهن و قلب ملت ما را نشانه رفته‌اند و می‌خواهند مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند.

وی ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی را یکی از حربه‌های مشخص و بارز دشمنان برای مایوس کردن مردم از نظام اعلام کرد و گفت: اگر جهاد تبیین صورت نگیرد، این فرصت برای دشمنان در راستای اغوا و گمراه کردن مردم فراهم می‌شود.

امیر طاهری با اشاره به ضرورت و اهمیت بسیار بالای جهاد تبیین در جامعه و دستگاه‌ها اجرایی، بیان داشت: گروهک داعش چرا در منطقه به‌وجود آمد؟ زیرا دشمنان توانستند جوانان و مردم را گمراه و فریب دهند و در نهایت بر آن‌ها تسلط پیدا کنند؛ به همین خاطر بسیار ضروری و فوری است که در جامعه و ارگان‌ها روشنگری و آگاهی‌بخشی نسبت به حیله دشمنان و دیگر مباحث صورت گیرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فریضه جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین در تمام امور باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد و وظیفه اصلی تمام مسئولان و کارکنان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها