با صدور پیامی؛

حجت‌الاسلام رئیسی درگذشت پدر شهیدان طهماسبی‌پور را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور درگذشت جانباز والامقام «حاج‌رستم طهماسبی‌پور» پدر شهیدان «شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور» را به مردم شریف استان ایلام و خانواده این مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 25May 2022

رئیس‌جمهور درگذشت پدر شهیدان طهماسبی‌پور را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، رئیس‌جمهور درگذشت جانباز والامقام «حاج رستم طهماسبی‌پور»، پدر شهیدان «شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور» را به مردم شریف استان ایلام و خانواده این مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جانباز والامقام حاج رستم طهماسبی‌پور، پدر بزرگوار شهیدان شهین، عزت‌الملوک و ماریا طهماسبی‌پور، باعث تأثر خاطر شد.

این پدر صبور و فداکار که علاوه بر شهادت فرزندانش در حملات هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، خود نیز به افتخار جانبازی نائل شد و سال‌ها با عطر ذکر پروردگار و نور توسل به ائمه اطهار (ع) خانه دل را معطر و روشن ساخت و فراق عزیزان خود را در کمال اخلاص تحمل کرد، یادی ماندگار از خود در دفتر ایثار و شهادت بر جا گذاشت.

اینجانب درگذشت این جانباز سرافراز را به مردم شریف استان ایلام و خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار