رئیس بنیاد شهید:

کنگره ملی جانبازان شیمیایی و شورای ترویج فرهنگ ایثار کرمان برگزار می‌شود

«قاضی‌زاده هاشمی» با اشاره به اینکه کنگره ملی جانبازان شیمیایی در استان کرمان در حال برگزاری است، گفت: جانبازان شیمیایی از سراسر کشور در استان کرمان هستند و افتخار داریم در محضر این جانبازان شیمیایی باشیم.
کد خبر: ۵۲۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 25May 2022

کنگره ملی جانبازان شیمیایی و شورای ترویج فرهنگ ایثار کرمان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران حاضر در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: امروز افتخار پیدا کردیم که امروز به استان سرافراز و شهید پرور کرمان، استان شهید حاج «قاسم سلیمانی» سفر کنیم.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان بیان کرد: در این سفر زیارت خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان، بحث و گفت‌وگو در ارتباط با مسائل این خانواده با حضور استاندار کرمان و مسئولان مربوطه در برنامه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز اشاره کرد و افزود: در این شورا مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های در ارتباط با خانواده محترم ایثارگران در استان کرمان و کلنگ زنی چند پروژه را نیز در برنامه داریم گفت: بعضی از همکاران ما نیز به برخی از شهرستان‌های استان کرمان سفر کرده و برپایی میز خدمت را دارند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه کنگره ملی جانبازان شیمیایی در استان کرمان در حال برگزاری است بیان کرد: جانبازان شیمیایی از سراسر کشور در استان کرمان هستند و افتخار داریم در محضر این جانبازان شیمیایی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار