فتح خرمشهر؛ فتح خون/ جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

فتح خرمشهر، جلوه‌ی زیبایی از ایثار و شهادت بود

سردار «کریمیان» گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نیست،‌ فتح ارزش‌هاست. فتح خرمشهر، جلوه‌ی زیبایی از ایثار و شهادت بود.
کد خبر: ۵۲۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 25May 2022

فتح خرمشهر، جلوه‌ی زیبایی از ایثار و شهادت بودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار «قدرت‌الله کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) چهارشنبه (4 خرداد ماه) در جمع بسیجیان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام ضمن تجلیل از رشادتها و جانفشانی شهدای گرانقدر حماسه فتح خرمشهر گفت: این حماسه مایه‌ی افتخار ماست و همانگونه که امام راحل فرمودند: فتح خرمشهر فتح خاک نیست،‌ فتح ارزش‌ها است.

وی به بیان نتایج درخشان فتح خرمشهر و تاثیرات آن در سالهای بعدی دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: بعد از فتح خرمشهر ورق برگشت و این فتح، باب جدیدی در تغییر رویکرد جنگ باز کرد و زمینه‌ی عملیاتهای موفقیت آمیزی شد و برنامه‌هایی که دشمن علیه ما اعمال می‌کرد، به خودش تحمیل شد.

سردار کریمیان در ادامه گفت: فتح خرمشهر از چند نظر برای ما حائز اهمیت است که مهمترین آن التزام عملی رزمندگان اسلام به ولایت فقیه بود، زیرا همانگونه که در قضیه‌ی حصر آبادان امام فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود و شد، در مورد خونین‌شهر نیز فرمودند، خرمشهر باید آزاد شود و این نیز شد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در ادامه‌ی سخنان خود در خصوص اهمیت فتح خرمشهر به شکست پروژه بنی‌صدر مبنی بر اختلاف بین سپاه و ارتش اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر، نتیجه‌ی عملیات مشترک نیروهای سپاه و ارتش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها