فرمانده سپاه سرپل ذهاب:

حفظ سیره عملی شهدا کاری ارزشمند است

سرهنگ «اکبری» گفت: حفظ سیره عملی شهدا کاری ارزشمند است که در مکتب توحید، چیزی ماندگار است که در راه خداوند انجام شود و رضایت الهی را در پی داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ - 25May 2022

حفظ سیره عملی شهدا کاری ارزشمند استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدراله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز در این دیدار با دو خانواده شهید عملیات بیت المقدس این شهرستان اظهار داشت: همه ما مدیون فداکاری های ارزشمند شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع هستیم و اگر فداکاری و رشادت  شهدا و جانبازان نبود ما امروز این امنیت و آرامش را نداشتیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: جایگاه و منزلت خانواده شهدا و ضرورت تکریم هرچه بیشتر خانواده معظم شهیدان در این شهرستان بوده و خواهیم بود.

سرهنگ «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه گفت:حفظ سیره عملی شهدا کاری ارزشمند است که در مکتب توحید، چیزی ماندگار است که در راه خداوند انجام شود و رضایت الهی را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت است و دراین میان یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها