برگزاری نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شیراز

نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فردا (پنجشنبه) با ارایه مقالات برتر و سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار دکتر «مصطفی ایزدی» فرمانده محترم سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ع)، استاندار فارس و شخصیت‌های کشوری و لشکری دیگر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ در شیراز برگزار می‌شود.

محل برگزاری این همایش که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برپا شده بلوار نیایش، خیابان هنگام، سالن ابوریحان، مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

۲۱۲ مقاله به دبیرخانه این همایش که اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در آن مشارکت جدی دارند ارسال شده که از این بین پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط کمیته داوران متشکل از ۳۸ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور تعداد ۱۹۱ مقاله تایید شده و به ۳۰ مقاله برتر همایش با تایید کمیته داوران و کمیته علمی، لوح برتر و جایزه اهدا می‌شود.

این مقالات در قالب‌های مختلف شفاهی، پوستر یا چاپ در کتابچه مورد پذیرش دبیرخانه همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت واقع شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار