فتح خرمشهر؛ فتح خون/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

توکل و خودباوری از بزرگترین دستاوردهای آزادسازی خرمشهر بود

«محمدی» گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ آزادسازی خرمشهر ارتقای روحیه خودباوری و توکل در بین مردم بود و با این روحیه، جوانان، دانشمندان و پزشکان توانستند به خودکفایی و تولید علم برسند.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ - 25May 2022

توکل و خودباوری از بزرگترین دستاوردهای آزادسازی خرمشهر بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «قباد محمدی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در دانشکده بهداشت این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی‌ از اتفاقات بزرگ در یک قرن گذشته، پیروزی انقلاب اسلامی بود در حالی که بسیاری از سیاستمداران فکر نمی‌کردند که چنین اتفاقی رخ دهد، اما به نفس پاک امام راحل و به برکت خون شهدا این انقلاب به ثمر نشست.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب بسیاری از کشورها فکر نمی‌کردند این انقلاب دوام بیاورد و در زمان کوتاهی شکست خواهد خورد ولی به حول و قوه الهی ادامه پیدا کرد و قوی‌تر شد.

محمدی گفت: پیروزی انقلاب تاثیر بزرگی در دنیا داشت که مهمترین آن محوریت مقاومت و مقابله با استعمارگران بود و دشمنی‌ها از آن زمان با انقلاب شروع شد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ آزادسازی خرمشهر ارتقای روحیه خودباوری و توکل در بین مردم بود و با این روحیه، جوانان، دانشمندان و پزشکان توانستند به خودکفایی و تولید علم برسند.

محمدی گفت: امروزه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تولید علم و فناوری و محصولات دانش بنیان پیشتاز است که حاصل همان روحیه خودباوری است.

وی عنوان کرد: پزشکان و دانشمندان نامدار این استان که کشورهای‌ منطقه آرزوی آنها را دارند در دامان این انقلاب رشد و پرورش‌ یافته‌اند.

محمدی گفت: پیشرفت شگرف ایران اسلامی در تمام زمینه‌های علمی، پژوهشی و نظامی مرهون خون‌های ریخته شده شهدا است و به طور قطع آینده روشنی در انتظار این انقلاب و مملکت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها