فتح خرمشهر؛ فتح خون/ با حضور بانوان خوزستانی صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در مسجد «عباد» اهواز

یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در مسجد «عباد» منطقه «لشکرآباد» اهواز با حضور جمعی از بانوان خوزستانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 26May 2022

برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در مسجد «عباد» اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «بتول دوسعلی‌وند» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (پنج‌شنبه) از برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در مسجد «عباد» منطقه «لشکرآباد» اهواز، با حضور جمی از بانوان خبر داد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام و المسلمین «موسی بهاءالدینی عاملی» در خصوص جهاد و شهادت و عملیات بیت‌المقدس و نیز سبک زندگی اسلامی بر مبنای زندگی شهدا در این مراسم سخنرانی کرد.

وی تصریح کرد: بانوان ما باید پایه‌گذار یک سبک نوین اسلامی باشند تا اساس خانواده در ایران عزیزمان آسیب نبیند و دستخوش سبک زندگی غربی نشود؛ به همین دلیل برگزاری چنین برنامه‌هایی برای بانوان در سطوح مختلف ضروری است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان خوزستان گفت: از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره می‌توان به اجرای سرود «سلام فرمانده»، پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند و مداحی «جمیل حمید» اشاره کرد.

وی بیان داشت: اهدای ۱۵۰ جلد کتاب حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال به مدعوین از طرف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان پایان بخش این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار