فتح خرمشهر؛ فتح خون/

کوهپیمایی کارکنان سپاه قمربنی‌هاشم (ع) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیاده‌روی و کوهپیمایی کارکنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 26May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی بردبلند ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی، با حضور کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

سردار «علی افضلی» جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، در این همایش اظهار داشت: یاد و خاطر شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، خصوصا عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که حقیقتا جلوه‌های ایثار، ایستادگی و استقامت را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ناب اسلام محمدی و فرهنگ ایثار و شهادت، می‌تواند نتایج بسیار خوبی را دارا باشد.

وی افزود: در این ایام رزمندگان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در راستای حفظ و ارتقاء آمادگی‌های رزمی و جسمانی و توان رزم، اقدام به راهپیمایی برد بلند از جوار آستان مقدس امامزده سیدمحمد (ص) در روستای «بارده» تا آستان مقدس امامزاده سید بهاءالدین محمد (ع) در روستای «شیخ شبان» کردند.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که این آمادگی‌ها و برنامه‌ها منجر به اجرای مطلوب ماموریت‌های محوله از سوی سلسله مراتب شود که در رأس آن فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و ان‌شاءالله باعث رضایت و خشنودی ایشان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها