پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در ساری تشییع شد

پیکر مطهر ۳ شهید گمنام ۱۹، ۲۲ و ۲۳ ساله از عملیات بدر و خیبر امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور در ساری تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 26May 2022

پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در ساری تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر‌های پاک و مطهر ۳ شهید گمنام پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور و قدرشناس در ساری تشییع شد.

مردم مومن و انقلابی در حالی به استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام آمدند که بارش باران بهاری که از آغازین لحظات بامداد امروز سراسر استان را فرا گرفت همچنان این نغمه‌سرایی باران ادامه دارد، و فضای معطر شهر‌های استان عطرآگین از حضور هشت شهید گمنام دفاع مقدس است.

شور و حال مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا وصف‌ناشدنی است و لحظه‌ها لحظه‌های پیوند و دلبستگی و دلدادگی با شهدای گمنام و مسافران عاشورایی سال‌های دفاع مقدس است.

مراسم تشییع شهدای گمنام از ساعت ۱۰ صبح از امامزاده یحیی (ع) ساری آغاز شد و تا میدان امام حسین (ع) ادامه یافت. پس از تشییع باشکوه مردم، پیکر مطهر شهید گمنام ۲۲ ساله از عملیات خیبر (مجنون) به اداره کل ورزش و جوانان منتقل و در محوطه این اداره‌کل خاکسپاری شد.

همچنین پیکر یک شهید گمنام ۲۳ ساله از عملیات خیبر (مجنون) به استانداری مازندران منتقل شد و در این مکان تدفین شد.

پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله از عملیات بدر (شرق دجله) به دانشگاه پیام نور ساری منتقل و در این مکان آرام گرفت.

امروز همچنین مردم شهر‌های بابل، جویبار و سوادکوه (آلاشت) میزبان شهدای گمنام هستند و در شهرستان چالوس نیز جمعه پیکر دو شهید گمنام تشییع خواهد شد.

اتنت‌های پیام/

نظر شما
پربیننده ها