فتح خرمشهر؛ فتح خون/

رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب دفاع مقدس در «بجنورد»

همزمان با چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ۲۳ عنوان کتاب دفاع مقدس در «بجنورد» رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 26May 2022

رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب دفاع مقدس در «بجنورد»به گزارش دفاع‌پرس از بجنورد،‌ همزمان با چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ۲۳ عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی، در «بجنورد» رونمایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی با الهام‌گیری از فرهنگ امام حسین (ع) و یارانش، از شرف و عزت انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کردند؛ بنابراین با برنامه‌ریزی‌های مناسب باید نهضت روایتگری در جامعه راه بیفتد.

وی بیان کرد: نبرد بین حق و باطل ادامه دارد و هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در پیچیده‌ترین جنگ ادراکی و اعتقادی دشمن قرار گرفته و به دنبال تبیین حقایق و طرح بسیاری از مسائل برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و موضوع مطالبه‌گری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس در این استان، خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش در عرصه جهاد تبیین امری لازم و ضروری است و همگان در این زمینه وظیفه و رسالتی خطیر و حساس دارند و با توجه به قرارگیری در جنگ تمام عیار دشمنان در عرصه‌های مختلف، شایسته و ضروری است تا اصحاب قلم و رسانه در این زمینه تلاش وافری داشته باشند؛

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها